10 Aralık 2010 Cuma

Ben Geeeldiiiiiiiiiimmm :))

Slm millet..Öncelikle hepinize öbek dolusu( ama dikkat celbederim,kucak dolusu değil :P ) sevgiler,saygılar efenim.. Bendeniz Matematisyenolog.. Uzun süredir aklımda bulunmasına rağmen,henüz hayata geçirebildiğim blog fikrimi saygılarınıza arz ediyorum,umarım beğeniyle karşılarsınız ( gerçi aksi durum çok ta fifi mi yoook :D ("aaaa kıza baaak,bu da ağzı bozuk çıktı" dediğinizi duydum,lakin kimse kusura bakmasın,öyle klasik çıtkırıldım kızlardan değilim,olmadım,olamayyordum :P ) Neyse efenim,ne diyoduk.. Heh!! Blog içeriğinden bahsediyoduk kii,düşen çenemi anca toparlayabildim.. Düşüncem şu yöndedir ki,başımdan geçen kah neşeli,kah bozuk anları,anıları burada paylaşma niyetindeyim a kuzular.. Biraz küfürbazım bu ara,sinir basınca kimseyi görmez gözüm,ona göre :))


Eveet,şimdilik hepinize tekrardan merhaba diyip binbir türlü macerada(bu ne be,gören de atraksiyonla dolu bi hayatım var sanıcak :P ) görüşmek üzere beybiler..

4 yorum:

  1. aaa kıza bak, bu da ağzı bozuk çıktı!!!

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin
    Ne ağzı bozuk kızlar gördüm aslında çok iyi idiler
    Ne kibar kızlar gördüm aslen sevenleri fare idi
    Baştan söyleyeyim adsız yazanlar olur ismini vermezler sırf gıcıklık olsun diye eleştirmek bırak yanından geçmezler azar,küfür gırla,edep haya yoktur onlarda.
    Sen içinden geldiği gibi yaz
    hayırlı yorumlar :D

    YanıtlaSil
  3. hoşbulduukk..önerilerin için çok teşekkür ederim tutsicim..dikkate alıcam..;))

    YanıtlaSil

Real Time Web Analytics